Dacă în fiecare an

joi, februarie 18, 2010 | 0 Comentarii

Dacă în fiecare an am dezrădăcina numai câte o singură rea deprindere, în curînd am ajunge oameni desăvârşiţi.
Adeseori însă vedem tocmai dimpotrivă: că am fost mai buni şi mai curaţi la începutul pocăinţei decât după mulţi ani de la mărturisirea credinţei.
Ardoarea şi desăvârşirea ar trebui să crească zi de zi; acum însă ni se pare destul de mult dacă cineva îşi poate păstra o parte din ardoarea de la început.
De-am face la-nceput o uşoară sforţare, atunci mai târziu le-am putea împlini pe toate cu uşurinţă şi cu bucurie.
Toma de Kempis

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Îţi mulţumesc pentru comentariul tău!
Thanks for your comment!

Despre mine

Dimitrie (Mitruţ) Ştiopu, un inginer prea artist ca să fie inginer şi prea inginer ca să fie artist, îţi aduce "gânduri ce te pun pe gânduri"
Deviza mea în viaţă este: "Binecuvântat pentru a binecuvânta!"